Co nas czeka w 2023 roku?
Autor: zpomyslami w #EfektywnyTydzieńKłaniamy się nisko w kolejnej odsłonie ciekawostek marketingowych! 🙇♀️
Ochłonęliście nieco po niespodziankach, jakie przyniósł Wam Święty Mikołaj? 🎅
Nasz ostatni wpis był bardzo świąteczny (kto nadal szuka prezentu dla teściowej, tego odsyłamy jeszcze raz do tekstu Przytulmy się do McDonalda). Tym razem jednak na chwilę zostawimy magię świąt i przyjrzymy się temu, co nas czeka od 1 stycznia! 🧐
Lepsza ochrona praw konsumenta
Sejm poparł nowelizację ustawy, która ma ograniczyć nieuczciwe praktyki przedsiębiorców. Niechlubne podwyższanie cen przed Black Friday, by następnie w czarny piątek je „obniżyć”, będzie zakazane przez prawo. Ścigane ma być również zamieszczanie w sieci fałszywych opinii na temat produktów i usług.
Zerknijcie, jakie jeszcze przepisy wejdą w życie wraz z nadejściem nowego roku.
Niekonwencjonalny kolor na niekonwencjonalny czas
Jeśli jeszcze nie wiecie, jaką barwę wybrać dla swojej marki – Instytut Pantone przychodzi z pomocą. Podczas targów sztuki Art Basel w Miami ogłoszono, że najmodniejszym kolorem w 2023 roku będzie energetyzująca Viva Magenta 18 – 1750. Dowiedzcie się, jak specjaliści argumentują taki wybór.
Im szybciej zdecydujecie się na identyfikację wizualną Waszej firmy w tym odcieniu, tym lepiej dla Was – konkurencja nie próżnuje! Zobaczcie, jak na informację o przyszłych trendach błyskawicznie zareagował Lidl.
A po oryginalne i pomysłowe projekty graficzne – zapraszamy do nas.
Joł, ziomki, pozdro 600
Wiemy, jaki kolor będzie rządził w 2023 roku. A jaki wyraz królował wśród młodzieży w 2022? Był to okrzyk radości oraz triumfu, ekspresja pozytywnych uczuć, a także – pozdrowienie. Sprawdźcie, jak internet zareagował na wieść o tym, że Młodzieżowym Słowem Roku 2022 jest „essa”.
Kto planuje powiększyć swój dream team?
Początek roku to dobry czas na zmiany – również w szeregach Waszej firmy. W międzyczasie warto pomyśleć o zatrudnieniu specjalisty do zarządzania mediami społecznościowymi. Tu znajdziecie podpowiedzi, jakiej osoby szukać.
Pamiętajcie, że zawsze możecie zaoszczędzić czas i zlecić prowadzenie Waszych profili w social mediach nam, czyli profesjonalistom z pomysłami! 😉
Na koniec podsumowanie roku…
…w Spotify: ogólnie rzecz biorąc – Spotify Wrapped 2022 już jest! Kogo Wy macie na pierwszym miejscu? Dajcie nam znać w komentarzach!
Udanego weekendu! Essa! 🤙
Komentarze