Blokada twitterowego konta „Nie”, zestawienie najczęściej oglądanego YouTube’a w Polsce, świąteczny spot Allegro
Autor: zpomyslami w #EfektywnyTydzieńKłaniamy się nisko na 60. podsumowaniu efektywnego tygodnia!
Za wszystkie życzenia, które złożycie z tej okazji w komentarzach — serdecznie dziękujemy! 🙇♀️
A tymczasem — zapraszamy na wieści różnej treści! 👇
Pandemiczna rzeczywistość daje się mocno we znaki… dziennikarzom
W ostatnim czasie nieprzyjemne konsekwencje pandemii odczuwają dziennikarze holenderskiej stacji Omroep Brabant. Na pracownikach mediów skupia się złość związana z wprowadzaniem obostrzeń — reporterzy są nękani, wyzywani i opluwani. W trosce o ich bezpieczeństwo zarząd stacji zadecydował o usunięciu logotypów ze wszystkich swoich samochodów osobowych.
Co o tym myślicie?
Pssst… 🤫 nawiasem mówiąc, przypominamy, że znajdziecie u nas instrukcję, jak przygotować firmę na kolejne fale koronawirusa.
Nie dla „Nie”
Pozostając w temacie dziennikarstwa: czy wiecie, że profil czasopisma „Nie” we wtorek na kilka godzin zniknął z Twittera?
Powodem miały być obraźliwe treści zamieszczone na platformie. To nie pierwszy raz, kiedy tygodnik został zbanowany w mediach społecznościowych. Słusznie, czy nie — warto od czasu do czasu przypomnieć sobie maksymę: mowa jest srebrem, a milczenie — złotem.
Koszulki, lody czy napoje — co zachwyciło Polaków?
Są już zestawienia najchętniej oglądanych kanałów na YouTubie w Polsce. Na pierwszym miejscu króluje Ekipa. Można by tu napisać jakiś błyskotliwy komentarz, ale… my pamiętamy o mądrości przytoczonej w poprzednim akapicie. 😅
Coraz bliżej Święta…
Widzieliście już nową świąteczną reklamę Allegro?
Polska platforma zakupowa, na której co miesiąc spotyka się ponad 21 mln użytkowników, w swoich spotach stara się pokazać ponadczasowe wartości.
Tak jest i tego roku. 2‑minutowy film zwraca uwagę na to, że mamy skłonność do powierzchownego oceniania innych. Jednak gdy dostrzeżemy prawdę o drugim człowieku i skupimy się na tym, co nas łączy — w Święta będziemy naprawdę razem.
Dajcie znać w komentarzach, jak oceniacie najnowszą kampanię Allegro!
To tyle na dzisiaj! Udanego weekendu! 👋
Komentarze