Blog

AI powiela stereotypy o potencjale feedbacku klientów.

Cześć! 😃

Jak się macie? Mamy nadzieję, że powiew wiosny działa na Was równie pozytywnie jak na nas. ☀️

Chociaż połowa miesiąca już za nami, wróćmy jeszcze na chwilę do Dnia Kobiet. 🌷 Na jego okazję wiele marek przygotowało specjalne akcje. Pojawiły się kreatywne posty, inspiracje na prezent, ale także kampanie i inicjatywy poruszające ważne problemy społeczne. Sprawdźcie najciekawsze z nich.

AI wolna od stereotypów? Nic bardziej mylnego. ❌ Kampania „Change Imagination” udowadnia, że AI wcale nie jest wolna od stereotypów. W ramach akcji powstały grafiki promujące, na których znajdowały się wygenerowane przez sztuczną inteligencję obrazy. Każdy z nich powstał po wcześniejszym wpisaniu prośby o stworzenie zdjęcia z wizerunkiem osób zasiadających na różnego rodzaju stanowiskach. Finalnie na każdym z nich pojawili się mężczyźni.

Wszyscy lubimy kiedy nasze raporty “świecą” na zielono. Uwielbiamy wzrosty, a każdy spadek wzbudza w nas niepokój. Czy tak powinno być? Czy zawsze czerwona strzałka oznacza coś złego? Okazuje się, że nie koniecznie. 💡Jasne, dobrze jest obserwować i analizować swoje statystyki, aby zbadać skuteczność działań marketingowych, ale warto przy tym wszystkim zachować spokój, bo spadki czasem mogą zwiastować coś pozytywnego. Możemy np. osiągnąć gorszy wynik, ale zyskać na jakości!

Jesteśmy ciekawi czy przed dokonaniem zakupów online sprawdzacie opinie o produkcie i sprzedawcy. 🛒 Ubiegłoroczne badanie w USA pokazało, że 87% konsumentów regularnie je sprawdza. Jeśli więc sami posiadacie sklep Internetowy pamiętajcie, że ważne jest sprawne pozyskiwanie feedbacku pozakupowego i jego późniejsze wykorzystanie do zmiany klientów w promotorów marki. Nie warto marnować potencjału feedbacku.

📢 Ważna przypominajka dla zapominalskich, reklamujących się w Google. Jeśli jeszcze nie macie consent mode v2, najwyższy czas go wdrożyć! Co jeśli tego nie zrobicie? Przestanie działać remarketing, przestanie działać śledzenie konwersji Google Ads… Możecie tego uniknąć, a jeśli chcecie my wdrożymy Wam consent mode. Zapraszamy do kontaktu.

Jeszcze dwa szybkie newsy:

🏀 Marka Nike jako partner znanej koszykarki Caitlin Clark postanowiła uczcić ustanowiony przez zawodniczkę rekord w oryginalnej kampanii OOH.

🍔 Australijski fast-food stworzył koszulkę, która odczytuje sygnały głodu i sama zamówi jedzenie

To już wszystko na dziś. Weekend czas zacząć. Lećcie i korzystajcie z wolnego. 🤩

Bajo. 👋

Komentarze